MobileFormats z SMSową ankietą dla widzów National Geographic Channel

Zakończył się konkurs dla widzów National Geographic Channel organizowany wspólnie przez MobileFormats i FOX International Channels Poland. Spółka czuwała nad prawidłowym przebiegiem akcji od strony technicznej.

W dniach 12 – 29 grudnia 2011 roku widzowie stacji National Geographic Channel w Polsce głosowali na swój ulubiony program. Wystarczyło wysłać SMS pod numer 71107 wpisując w treści kod nazwy audycji. Widzowie biorący udział w ankiecie mogli ubiegać się o wyjątkowe nagrody. Uczestnicy zabawy, którzy w jak najkrótszym czasie udzielili poprawnej odpowiedzi na przesłane SMSem pytanie konkursowe otrzymali m.in. nawigację, kurtki, scyzoryki, bidony, USB, a także notesy.Koszt SMS wynosił 1,23 zł (z VAT). Ulubionym programem widzów National Geographic Channel okazała się Katastrofa w przestworzach, odcinek: Lądowanie na rzece Hudson.

„MobileFormats już po raz kolejny współorganizowała konkurs wraz z FOX International Channels Poland. Ta forma zaangażowania podoba się widzom stacji o czym świadczy liczba zgłoszeń. Współpraca z FIC to duża satysfakcja i motywacja w dążeniu do rozbudowy zarówno naszej infrastruktury technicznej, jak i oferty. Mamy nadzieję, że przed nami kolejne wspólne projekty” – mówi Michał Gotard, Dyrektor ds. rozwoju biznesu w firmie.

Konkurs wspierała kampania telewizyjna w stacji National Geographic Channel wraz ze spotem informującym o nagrodach i zasadach gry.

W listopadzie 2011 roku MobileFormats wspólnie z FOX International Channels Poland zorganizowały konkurs dla fanów serialu „Gotowe na wszystko”. Spółka czuwała nad prawidłowym przebiegiem loterii od strony technicznej oraz świadczyła pełną obsługę Klienta w zakresie integracji kanału SMS Premium.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

MobileFormats Sp. z o.o. specjalizuje się w kreacji i organizacji konkursów, loterii i akcji SMSowych. Firma działa także w sektorach: integracji usług mobilnych, dostawcy aplikacji i technologii mobilnych, reklamy mobilnej. Obsługuje największe podmioty rynkowe o najwyższych wymaganiach technicznych, z bardzo dużym wolumenem ruchu SMS. MobileFormats stosuje też dodatkowe kanały dystrybucji informacji takie jak MMS, IVR, czyli wiadomości głosowe oraz WAP.